Pogodba za delo na ladji NCL Getaway
Pa je v elektronski nabiralnik priromal email s podatki o moji naslednji pogodbi. Poslali so en kup papirjev, poudarili, kaj je potrebno podpisati in poslati nazaj vsaj 7-10 dni pred zacetkom pogodbe, in kaj je potrebno imeti pri sebi v rocni prtljagi, ko prispemo do ladje. Podpisati in poslati nazaj je bilo potrebno prvo stran pogodbe in zdravniski vprasalnik, s katerim potrjujemo, da od zadnjega zdravniskega pregleda nismo utrpeli nobenih poskodb in ne jemljemo posebno predpisanih zdravil ipd, oziroma v primeru poskodb podrobno opisemo, kaj se je zgodilo. S sabo na ladjo pa moramo prinesti te iste dokumente + potrdila o zdravniskem pregledu + vse potrebne vize (ameriska, avstralska, Schengen za tujce,...).
Delo na ladji NCL Getaway se zame zacne 15. decembra, konca pa naceloma 5. julija. Ce bo vse slo po nacrtih, bova z Akshayem to pogodbo verjetno podaljsala za vsaj 2 meseca, da se domov (v Indijo) ne vrneva ravno sredi dezevnega obdobja.Foto: Venceslava Atilova fb profile
Ladja NCL Getaway se trenutno nahaja v Bremerhavnu, na severu Nemcije. Tam bo do 12. januarja, kjer jo bo potrebno opremiti, saj je ladja se v fazi izgradnje. Nova je, ja. Cisto nova. Preden izplujemo, bo potrebno prevzeti vsaj 100 palet novega blaga, prej verjetno sestaviti se kaksno omarico, opremiti skladisce in trgovine, znova in znova brisati prah in sesati cisto nove tepihe, zaradi katerih se sesalci takoj "zastopajo" in pokvarijo,... Dela bo se pa jos. In ko se samo spomnim, kako mrzlo je bilo tam gor letos aprila, ko smo opremljali NCL Breakaway... In zdaj je december, ko naj bi bilo se bolj mrzlo. Pa Bozic in Novo leto bomo praznovali tam gor. Baje da bodo za posadko pripravili prav posebno zabavo. Bomo videli. Vsekakor javim.
16. januarja izplujemo iz Southamptona (London) in 26. januarja vplujemo v New York, kjer bo ladja menda nekaj dni zasidrana zaradi svetovnega prvenstva v rugbyju (ali zakaj ze, saj ne vem), kjer bo prestavljala hotel za obiskovalce te sportne prireditve. Kaj bomo mi poceli v tem casu, pojma nimam. 8. februarja pa prvic izplujemo iz Miamija in zacnemo s stalno 7- dnevno relacijo Miami - sea day-sea day - Philipsburg (St. Maarten) - St. Thomas (US Virgin Islands) - sea day - Nassau (Bahami) - Miami. Koncno bom po stirih pogodbah tudi jaz opravljala delo na ladji, ki pluje na Karibe. Govori se, da delo na teh ladjah za trgovce sploh ni nic posebnega, saj so pristanisca tam zelo poceni, enake izdelke prodajajo ceneje kot na ladji, zato manj prodamo in so tudi place nizje kot recimo na Bermudih. Bomo videli, mogoce bo s cisto novo ladjo kaj drugace. Mogoce.